top of page

10 טיפים לבחירת משרד להשכרה אידיאלי


טיפים לבחירת המשרד האידיאלי

המשרד של העסק שלנו הוא אחד הדברים החשובים בו. אם העובדים הם הלב של העסק, וההנהלה היא המוח, המשרד הוא הגוף שמאכלס אותם.


הנה 10 טיפים להשכרת משרדים באופן האידיאלי:


  1. מיקום נכון ונוח, עם גישה לתחבורה ציבורית ועורקי תחבורה ראשיים חשוב לנוחות הגישה ללקוחות, אבל גם לשותפים עסקיים וספקים. גם איכות העובדים תושפע מכך שהעסק נמצא במיקום מרכזי וההגעה אליו אינה ממושכת ומורכבת.

  2. עלות שכירות למשרד וגובה הארנונה הם חלק גדול מהוצאות העסק. אם העלויות הללו יהיו גבוהות מדי אתם עלולים למצוא עצמכם רצים אחרי הזנב של עצמכם. היו בטוחים שיש לכם יכולת החזר לאורך זמן של דמי השכירות החודשיים.

  3. בעולם של היום לכל עסק חשובה התדמית. חלק גדול מהתדמית הוא מיקום המשרדים, והקרבה שלהם למשרדים מאותו תחום, אפילו מתחרים. אפנתיות המיקום ויוקרתו יהוו פקטור במשיכת לקוחות, שותפים עסקיים ובגיוס עובדים.

  4. גם מה שקורה מחוץ למשרד חשוב: בתי קפה, מסעדות ומרכזים מסחריים חשובים לעובדים וגם לפגישות שרוצים לעשות מחוץ למשרד. כנ"ל לגבי קיומם של מגרשי חנייה קרובים שישרתו לקוחות או אנשים שמגיעים לעשות אתכם עסקים.

  5. חשוב לשים לב למגמות התפתחות של האזור. יכול להיות שעכשיו המשרד נמצא במקום שעוד מעט יהפוך למקום הכי חם: תכניות פיתוח אזוריות, רכבת קלה שתוקם בסמוך, מחלף או כביש חדש, אפילו קומפלקס בנייני משרדים מדובר שעומד לקום "בשכונה". הביקוש יעלה ויהיה קשה למצוא בקלות משרד באזור אבל אתם כבר תהיו שם.

  6. בחרו משרד שקצת גדול עליכם. אל תגזימו אבל קחו בחשבון התפתחות של העסק. אל תמצאו את עצמכם אחרי שנה או שנתיים במשרד קטן למידותיכם, שיצריך יציאה למסע חיפושים חדש.

  7. נתחו את צרכי העסק שלכם והבינו למה אתם זקוקים במשרד: מחסן? open space? חלוקה למשרדים? חדר קירור? חדר ישיבות? תשתיות נוספות בעלות חיוניות לתיפקוד העסק שלכם יכולות להיות תקשורת אינטרנט מהירה, מעליות משא, לחץ מים גבוה או אולי אספקת גז. אל תעברו ורק אז תבינו שתאלצו להיגרר להוצאות הכשרה נוספות או שהמבנה בכלל לא תומך בתשתית קריטית לעסק.

  8. כנראה שבכל משרד שתיכנסו אליו תצטרכו לעשות שינויים והתאמות לצרכים שלכם. וודאו שאתם יכולים להתקין, לשבור, לחפור, למזג. תנאי החוזה לשכירת המשרד הם חלק חשוב מבחינת המגבלות שבו.

  9. עלויות אחזקה ודמי ניהול עלולות להיות גבוהות. הכניסו אותן לשיקלול של ההוצאה החודשית ודעו מה אתן מקבלים עבור העלויות הללו: אבטחה, ניקיון, אחזקת מעליות כדי שתוכלו להיערך להוצאות נוספות בהתאם למה שאתם מקבלים.

  10. האפשרות להארכת חוזה או לשכירות לטווח ארוך חשובה להבטחת יציבות העסק. שכירות ארוכת טווח תמנע הוצאות חוזרות על מעבר ותהפוך את ההשקעה בהתאמת ועיצוב המשרדים לכדאית.

אם אתם מחפשים משרד להשכרה בפתח תקווה הגעתם למקום הנכון!

צרו איתנו קשר - גולדי רכסים

בהצלחה במציאת המשרד החדש שלכם!


אולי יעניין אתכם לקרוא עוד בנושא


bottom of page