top of page

משרדים להשכרה - למה פ"ת?


משרדים להשכרה בפתח תקווה
משרדים להשכרה בפתח תקווה


מחפשים משרדים להשכרה בפתח תקווה? הגעתם בדיוק למקום הנכון! גולדי רכסים בע“מ היא חברת נדל“ן מהמובילות בישראל ובבעלותה משרדים להשכרה בפתח תקווה ובערים נוספות באזור המרכז.


המשרדים מחולקים בצורה אופטימלית, מעוצבים ויוקרתיים באופן ייחודי. חשבנו למענכם על כל פרט מהקטן ועד הגדול בכדי שהמשרד אכן יהווה עבורכם בית שני, זאת בשל העובדה שרובנו מעבירים את רוב שעות היום במשרד.


זה המקום בו אנו פוגשים לקוחות, מציגים את העסק שלנו לראווה ולכן הוא חייב להיות בטופ של הטופ ללא פשרות. המשרדים מתאימים להשכרה עבור מהנדסים, אדריכלים, רואי חשבון, עורכי דין ועוד.


המשרדים מתאימים הן עבור בעלי עסקים המחפשים לפתוח עסק חדש או מיזם חדש והן עבור כאלה שכבר פועלים בשוק ומחפשים מקום בו הם יוכלו לנהל את העסק שלהם בצורה מקצועית ויסודית.



איך בוחרים משרדים להשכרה?


כאשר אנו נמצאים בתהליך של בחירת משרד, יש לא מעט קריטריונים אותם עלינו לקחת בחשבון.

  • אזור - עלינו לשים לב שאנו בוחרים אזור שנוח לנו להגיע אליו בין אם ברכב ובין אם בתחבורה ציבורית.

  • גודל - המרחב של המשרד חייב לתת מענה מלא לצרכים שלנו בין אם זה פגישות אם לקוחות, בין אם זה עבודה משרדית או כל צורך אחר.

  • תקציב - חשוב להגדיר תקציב לשכר דירה ולהתחשב גם בחשבונות.

  • עיצוב, סגנון, רמת גימור


למה דווקא בפתח תקווה?


אין בכלל ספק כי גוש דן הוא לב ליבה הפועם של מדינת ישראל. פתח תקווה נחשבת לאחת הערים המתפתחות בעשור האחרון ומהווה ציר מרכזי לענפים רבים בתעשייה.


המשרדים שלנו ממוקמים באזורי מפתח, נוחים להגעה וברובם המוחלט יש הסדרי חניה נוחים. בעיר פתח תקווה נמצא חלק גדול ממרכז התעסוקה של מדינת ישראלים, מוקדי תרבות, פנאי ובילוי.


העיר נמצאת בסוג של תנופת צמיחה אדירה, יש בה אינספור אפשרויות ליצירת שיתופי פעולה עסקיים, הקמת מיזמים ופרויקטים חדשים לצד העובדה שבקרוב הרכבת הקלה הנחשבת לאחד הפרויקטים החשובים שידעה המדינה תתפוס בעיר צירים מרכזיים ותקל את ההגעה והיציאה מן העיר.


השכרת משרדים בפתח תקווה - איך זה עובד?


ממש כמו שזוג או משפחה באים להשכיר דירה או בית ויש להתאים את הנכס עבור הצרכים שלהם, כך גם בהשכרת משרד. אנו מקפידים על ליווי השוכר מהרגע הראשון ועד מסירת המפתח.


ניסיון, הקשבה ומקצועיות הם ערכי מפתח אצלנו ואנו מקפידים להראות ללקוחות שלנו את המשרדים המתאימים לצרכים שלהם.


אנו מציעים אפשרות השכרת משרדים בפתח תקווה במגוון של יחידות בשלל גדלים ואפיונים המחולקות ומוכנות לאכלוס מיידי. כמובן שניתן לבצע התאמות מיוחדות לפי צרכים קיימים ולשלב בתהליך אדריכל או מעצב פנים בתיאום איתנו. נשמח להעניק לכם שירות בכל נושא שהוא לאורך כל שעות היום.


רוצים לדעת יותר? צרו עימנו קשר!



bottom of page